Kennis delen is samen groeien

Wij hebben een heleboel informatie en kennis die we graag willen delen. Bijvoorbeeld over de laatste trends en ontwikkelingen in de betaalwereld of over nieuwe regelgeving van de creditcardmaatschappijen. Ook geven wij tips om fraude te voorkomen, uw bedrijf te laten groeien en nog veel meer. Interesse? Meld u aan voor de nieuwsbrief.

Meld u aan voor de nieuwsbrief

Artikelen & Case studies

Chargeback case: het belang van een goede administratie

10 jul., 2015
Wat is een chargeback? Een chargeback vindt plaats wanneer een klant geld terugvraagt van een onderneming waarvan hij een product of...

Lees meer
Casestudy
Chargeback case: het belang van een goede administratie

Retouren voorkomen: hoe doet u dat?

25 jun., 2015
Klanten sturen aankopen terug als ze ergens niet tevreden over zijn: de kleur is niet juist, het past niet, of het werkt niet. Wettelijke...

Lees meer
Casestudy
Retouren voorkomen: hoe doet u dat?

Chargeback bij een Reisorganisatie

18 jun., 2015
Klanten die door eigen fouten proberen een aankoop te annuleren of hun geld terug te krijgen terwijl het product of de dienst al geleverd...

Lees meer
Casestudy
Chargeback bij een Reisorganisatie

3 Fouten in uw online betaalproces die u omzet kosten

12 jun., 2015
Als ondernemer bent u ook klant bij andere winkels, dus u kunt zich de volgende situatie wel voorstellen: U wilt in een...

Lees meer
Casestudy
3 Fouten in uw online betaalproces die u omzet kosten

10 jaar European Merchant Services

11 jun., 2015
Natuurlijk hebben wij een feestje gevierd om ons tien jarig bestaan te vieren. Maar ook via deze weg bedanken wij onze partners én vooral...

Lees meer
Casestudy
10 jaar European Merchant Services

Hoe kies ik de beste betaaloplossing voor mijn bedrijf?

04 jun., 2015
In de tijd dat we alleen met contant geld betaalden was het geen vraag. Er zijn nu zoveel betalingsoplossingen dat het lastig is te bepalen...

Lees meer
Casestudy
Hoe kies ik de beste betaaloplossing voor mijn bedrijf?

Pagina's